torsdag 27 oktober 2011

Prao-Fredag

jag tog tåget 05:35 i simrishamn och var i Rydsgård kl 06:40 då var Anders och hämta mig.
vi skulle ta Anders egna bil som inte hade varit igång på 1 år så vi fick koppla ihopa jobbe bilen och Anders bil. Anders fick gasa med jobbe bilen och jag försökte starta anders bil. när väl bilen var i gång så packade jag mina saker sen åkte vi upp igen. på vägen upp stannade vi och köpte vi godis så vi klarade oss hela dagen:) jag och Anders knöt lite snårer som vi skulle använda till fasanerna som skötts under dagen.
vi hade jätte trevligt hela dagen med mycket jakt och många histiorier om just jakt.
nu kommer det några bilder från min prao och så önskar jag er ett trevligt lov för det skall jag ha nere i egypten!! ha det //pontus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar