tisdag 15 mars 2011

atm-dag 2

idag var man trött för jag var helt slut i går kväll efter går dagen.
idag fick vi waxsa en bil till och det blev jätte fint.
vi fick också hjälpa petter o pjär med t.ex. bytta däck, lampor, slipa ned m.m.
till lunch kom 4 dagens från mårtens som var pannbiff med potatis det var gott.
jag och linus lekte som små ungar på våra små raster i halmbalarna det var kul.
nu har jag precis varit och klippt mig.
men som en trött ny klippt kille som kommer sova riktigt skönt så säger han:
ha det bra! :)

1 kommentar:

  1. Det är roligt att läsa din blogg! Du får va med om en hel del. Perfekt!!
    Jag måste säga att vaxa tycker jag är ett evighetsjobb fast det är bra för mina armmuskler eller ni har lyx och gör det med vaxmaskin?
    Härligt att ni roar er på rasten. kanske det är halmbalar på skolgården som behövs......
    Kanske ska vi ta tag i schoolstyling gruppen och göra om utemiljön nu till våren?

    SvaraRadera